Obchodné podmienky
1.Informácie na webovej stránke
Mnohé informácie obsiahnuté na našich webových stránkach poskytujú hotely a turistickí partneri
a pravidelne sa aktualizujú a aj keď sa budeme snažiť zabezpečiť, aby tieto informácie boli presné, nemôžeme zaručiť presnosť alebo úplnosť týchto informácií, ani nemôžeme zaručiť, že prístup na naše webové stránky bude neprerušovaný alebo bezchybný. Kvôli sofistikovanej technológii, ktorá sa vyžaduje pri prevádzke našich webových stránok, však môžu nastať situácie, keď sa vyskytnú zjavné chyby. Môže to mať napríklad za následok, že cena, produkt alebo služba alebo iné podrobnosti zobrazené alebo prezentované na kanáli sú nesprávne. Po oboznámení sa s takýmito incidentmi vynaložíme maximálne úsilie, aby sme vám do 48 pracovných hodín od vykonania rezervácie poradili. Vyhradzujeme si právo zrušiť rezerváciu a vrátiť všetky zaplatené peniaze, ale
to nebude bez zodpovednosti voči vám.
2.Online rezervácie
Potvrdenie rezervácie sa vykoná e-mailom ihneď po odoslaní rezervácie. Je vašou povinnosťou
poskytnúť nám presnú e-mailovú adresu. Ak nedostanete potvrdzujúci e-mail v priebehu nasledujúcej hodiny od objednania, mali by ste kontaktovať náš zákaznícky servis telefonicky alebo e-mailom. Náš potvrdzovací e-mail bude slúžiť ako doklad o platnej rezervácii a bude obsahovať relevantné informácie o rezervácii a podrobnostiach príslušného hotela alebo služieb. Prečítajte si a pozorne si prečítajte všetky informácie uvedené v našom potvrdzujúcom e-maile, aby ste sa uistili, že vyhovujú vašej rezervácii. Ak dôjde k zmenám v detailoch, žiadame Vás, aby ste spoločnosť Slovak Point s.r.o. bezodkladne informovali prostredníctvom nášho webového formulára alebo kontaktovaním našich služieb zákazníkom prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky. Pri registrácii v hoteli, ako aj platné cestovné doklady musíte predložiť náš potvrdzovací e-mail. Upozorňujeme, že pri registrácii musí byť uvedená identifikácia osoby, ktorej
meno je uvedené na rezervácii.
2.1 Cena
Ceny uvedené na našich webových stránkach sú za izbu, na noc a zahŕňajú DPH a všetky ostatné
dane, pokiaľ nie je uvedené inak. Nebudeme vám účtovať poplatky za naše služby alebo do ceny izby pridávať ďalšie (rezervačné) poplatky. Výmenné kurzy sú uvedené ako indikácia a nie sú záväzné. Ceny inzerované na našich webových stránkach zahŕňajú náklady na spracovanie, rezervačné poplatky, poplatky za spracovanie kreditných kariet, poplatky za úhradu a miestne dane. Ak nie je v špecifikácii hotelového balíka uvedené inak, tieto ceny nezahŕňajú dopravu, sprievodcu, tipy / odmeny a nezahŕňajú žiadne iné služby, ktoré nie sú uvedené v špecifikácii hotelového balíka. Keďže konáme len ako agenti hotelových rezervácií, my a naši hoteloví partneri si vyhradzujeme právo zmeniť, upraviť alebo opraviť ceny uvedené na našich stránkach
kedykoľvek pred alebo po rezervácii.
2.2 Spôsob platby & Informácie o kreditnej karte
Pri online rezervácii budete musieť zadať informácie o svojej kreditnej karte, ako je číslo a dátum
skončenia platnosti. Garantujete, že údaje o kreditnej karte sú správne, že kreditná alebo debetná karta, ktorú používate, sú vaše vlastné a že existuje dostatok finančných prostriedkov na pokrytie nákladov na produkt alebo službu. Musíte mať najmenej 18 rokov, musíte byť zákonne oprávnení vstupovať do zmluvných záväzkov, mať potrebný súhlas alebo oprávnenie konať za alebo v mene osôb zahrnutých v rezervácii a musí používať webovú stránku v súlade s týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami. Prijímame platobné karty, ako napríklad .................................. Spoločnosť Slovak Point s.r.o. za žiadnych okolností nezodpovedá za akúkoľvek províziu, ktorú vám banka môže účtovať. Vaša kreditná karta je zaúčtovaná na ťarchu podľa platobných
podmienok uvedených v priebehu rezervácie.
2.3 Zrušenie rezervácie
Neúčtujeme žiadne storno poplatky. Ak však chcete zrušiť rezerváciu hotela, platia storno
podmienky hotela. Podmienky budú k dispozícii na Vašom e-mailovom potvrdení alebo ako je uvedené v čase rezervácie. Každý hotel bude mať svoje vlastné podmienky pre zrušenie potvrdených rezervácií. Preto sa dôrazne odporúča, aby ste si pred uskutočnením rezervácie
pozorne prečítali tieto podmienky, ktoré sú zobrazené na našich webových stránkach. Po potvrdení Vašej rezervácie budete viazaní týmito podmienkami. Ak chcete minimalizovať akékoľvek pokuty alebo poplatky, odporúčame, aby ste okamžite a priamo pokračovali vo svojom zrušení kliknutím na „moju rezerváciu“ na našich webových stránkach. Všetky spory týkajúce sa zrušenia rezervácie budú riešené alebo urovnané priamo medzi vami a príslušným hotelom a my sa nezúčastníme ani nebudeme zodpovední akýmkoľvek spôsobom, okrem prípadu, že sa vrátime, ak je to vhodné, vrátenie vkladu na poskytnutie informácií. potrebné na výpočet sankcií, ktoré sa uplatňujú, a na odovzdanie informácií o vašej kreditnej karte príslušnému hotelu, ako je uvedené vyššie. Žiadny nárok voči nam nevznesiete v súvislosti s akýmkoľvek trestom alebo poplatkami, ktoré vyberie príslušný hotel za zrušenie rezervácie, a budete požadovať
odškodnenie, ak nejaké máte, priamo voči príslušnému hotelu.
Akákoľvek cesta, ktorá je prerušená alebo skrátená, alebo akákoľvek služba, ktorá sa nepoužíva
z akéhokoľvek dôvodu, nebude mať za následok žiadnu refundáciu. Ak sa vám nepodarí
preukázať, alebo ak vám chýbajú potrebné cestovné doklady na začatie vašej cesty (cestovný pas, vízum, potvrdenie o očkovaní atď.) Alebo ak nemôžete uskutočniť cestu v uvedený deň,
žiadna náhrada nebude poskytnutá, ani z dôvodu problémov súvisiacich s leteckou dopravou
2.4 Zmeny
Prosím, informujte nás e-mailom o každej žiadosti o zmenu vašej rezervácie. Všetky zmeny
podliehajú dostupnosti, obmedzeniam a obmedzeniam príslušného hotela alebo poskytovateľa služieb. Vratná časť Vašej kúpnej ceny (ak existuje) bude vrátená a v rozsahu, v akom ju vráti hotel alebo dodávateľ; túto refundáciu vám pošleme. Ak chcete zrušiť alebo zmeniť rezerváciu, poplatok za platobnú kartu účtovaný v čase rezervácie nebude vrátený. Za účelom zmeny rezervácie bude spoločnosť Slovak Point s.r.o. spravidla musieť zrušiť pôvodnú rezerváciu, ktorá môže mať za následok kompenzáciu alebo poplatky uložené Dodávateľmi v plnej výške cestovnej
rezervácie a budete musieť zaplatiť za náklady na novu rezerváciu.
2.5 Prenos rezervácií
Ak je osobe uvedenej na rezervácii zabránené v cestovaní v dôsledku choroby, úmrtia blízkeho
príbuzného, služby v porote alebo iného významného dôvodu, súhlasíme s tým, že rezervácia tejto osoby bude prenesená na inú osobu (ktorú ste uviedli), ktorá spĺňa požiadavky a všetky podmienky vzťahujúce sa na rezerváciu, pod podmienkou, že obe osoby preberajú zodpovednosť za plnú úhradu nákladov na dovolenku a všetky náklady a poplatky, ktoré nám vznikli alebo boli uložené
ktorýmkoľvek z našich dodávateľov za účelom prevodu.
2.6 Náhrady platby
V prípade refundácie budú príslušné sumy prevedené späť na platobnú kartu použitú na vykonanie
pôvodnej rezervácie. Upozorňujeme, že poplatky za kreditnú kartu sú v prípade zrušenia nevratné.
2.7 Zmeny a zrušenie rezervácie hotelom alebo poskytovateľom služieb
V nepravdepodobnom prípade, že hotel alebo dodávateľ zruší alebo zmení vašu rezerváciu po
vykonaní rezervácie, vynaložíme maximálne úsilie, aby sme Vám čo najskôr poradili. V prípade, že dodávateľ nebude schopný splniť vašu rezerváciu hotela, budete mať možnosť prijať ponúkanú alternatívu alebo zrušiť rezerváciu s plnou náhradou všetkých zaplatených peňazí. V prípade, že dodávateľ nie je schopný poskytnúť alternatívu, vyhradzujeme si právo zrušiť rezerváciu s plnou
náhradou.
3 Rezervácie na vyžiadanie
Upozorňujeme, že na základe žiadosti o dostupnosť navrhujeme niekoľko hotelov a možností
ubytovania. Všetky popisy, ceny a podmienky rezervácie sú uvedené na webovej stránke. Vyplňte formulár žiadosti o rezerváciu a my Vám poskytneme všetky potrebné informácie. Platby za tieto
rezervácie je možné vykonať bankovým prevodom alebo kreditnou kartou.
4 Otázky a sťažnosti týkajúce sa vašej rezervácie
Ak máte akékoľvek iné otázky alebo sťažnosti týkajúce sa Vašej rezervácie pred odchodom,
kontaktujte prosím náš tím zákazníckych služieb e-mailom. Ak máte sťažnosť týkajúcu sa dodávateľa alebo hotela počas vášho pobytu, uistite sa, že ste pred odchodom oficiálne prihlásili
svoju sťažnosť na príslušného dodávateľa alebo hotel, aby sa mohli prijať opatrenia na vyriešenie problému. Ak máte akékoľvek ďalšie otázky alebo sťažnosti týkajúce sa Vašej rezervácie počas Vášho pobytu, obráťte sa na náš tím zákazníckych služieb najneskôr do 30 dní po vašom návrate. Uveďte odkaz na rezerváciu a všetky ďalšie relevantné informácie. Sťažnosti by mali byť zaslané
iba e-mailom.
5 Ubytovanie
5.1 Využitie miestnosti
Upozorňujeme, že vo všeobecnosti sú izby k dispozícii len od 14:00 a musia byť uvoľnené do
12:00, bez ohľadu na čas príchodu/odchodu alebo použité dopravné prostriedky. Ak si želáte,
aby bola vaša izba pripravená pred poludním v deň príchodu alebo po 12:00 hod. na
popoludňajší alebo večerný odchod, je možné rezervovať izbu v čase rezervácie za cenu, ktorá
nie je vyššia ako cena za noc navyše.
5.2 Strava
Pokiaľ je jedlo súčasťou pobytového balíka, počet jedál závisí od počtu prenocovaní. Plná penzia
zahŕňa raňajky, obed a večeru. Polpenzia zvyčajne zahŕňa raňajky a večere, v závislosti od
balíka. Ubytovanie, ktoré zahŕňa hlavné jedlá, sa zvyčajne začína večerou v deň príchodu do
hotela a končí sa v deň odchodu raňajkami. Ak nie je možné prijať jedno alebo viac jedál, nebudú
vrátené žiadne náhrady. Nápoje nie sú zahrnuté v cene jedla, pokiaľ nie je na webovej stránke
uvedené inak.
5.3 Dane
Miestne orgány v niektorých krajinách môžu uložiť dodatočné dane (turistická daň atď.), Ktoré
musia byť zaplatené na mieste. Za úhradu týchto dodatočných daní zodpovedá výlučne zákazník.
5.4 Klasifikácia
Ponúkame hodnotenie hviezd ako všeobecný sprievodca. Hodnotenie hviezdičkami sa môže líšiť
v závislosti od krajiny, v ktorej sa hotel nachádza, a nemusí to byť oficiálne miestne hodnotenie.
Normy sa môžu líšiť medzi hotelmi a ubytovaním tej istej triedy v rôznych krajinách a dokonca aj
v tej istej krajine.
5.5 Obrazky
Napriek tomu, že sa snažíme zabezpečiť, aby obrázky a popisy vybavenia zobrazené na našich
webových stránkach boli presné a aktualizované, nemôžeme zaručiť, že to tak bude vždy, keď tieto informácie dostaneme od našich dodávateľov. Obrázky a opisy hotelov sú uvedené tak, aby
zobrazovali úroveň ubytovania a stupeň pohodlia.
6 Cestovné poistenie
Ceny na webovej stránke nezahŕňajú poistenie. Slovak Point s.r.o. dôrazne odporúča uzavrieť
poistenie, ktoré pokrýva následky určitých prípadov zrušenia a dodatočnú politiku, ktorá
zabezpečuje krytie určitých osobitných rizík, ako sú náklady na repatriáciu v prípade nehody alebo
choroby.
7 Pasy, víza a zdravotné požiadavky
Upozornenie: Pravidlá týkajúce sa cestovných pasov a víz môžu byť zmenené a mali by ste sa
preto na príslušnom veľvyslanectve vopred overiť. Je vašou zodpovednosťou mať platný
cestovný pas a prípadne vízum. Získanie víza môže často trvať nejaký čas, preto vám
odporúčame, aby ste sa uchádzali o veľa času. Niektoré zámorské krajiny majú požiadavku na
prisťahovalectvo, že pas zákazníka je platný na minimálne obdobie po vstupe zákazníka do tejto
krajiny, spravidla 6 mesiacov. Ak je cestovný pas zákazníka v poslednom roku platnosti,
zákazníkovi sa odporúča, aby potvrdil požiadavky destinácie pred vykonaním konečných
cestovných plánov.
Nepreberáme žiadnu zodpovednosť za zákazníkov, ktorí nemajú správne dokumenty. Je vašou
zodpovednosťou kontrolovať a dodržiavať všetky zdravotné požiadavky. O podrobnostiach a
opatreniach, ktoré budete musieť prijať pred odchodom, by ste sa mali obrátiť na svojho lekára
alebo špecializované očkovacie centrum.
8 Ochrana údajov a ochrana osobných údajov
Všetky informácie vrátane informácií o kreditných kartách, ktoré nám poskytnete prostredníctvom
internetu počas rezervácie, sú pre vašu ochranu šifrované. Toto šifrovanie má pomôcť zabrániť
neoprávnenej osobe v zachytení alebo čítaní informácií o aplikácii, ktoré nám pošlete. Slovak Point
s.r.o. chápe dôležitosť uchovávania informácií o vás, ktoré nám zverujete dôverne a bezpečne („Informácie o zákazníkovi“). Zhromažďujeme osobné údaje o vás, ktoré nám poskytnete pri
používaní stránky. Osobné údaje môžu obsahovať vaše meno, adresu, telefónne číslo, číslo
kreditnej karty alebo e-mailovú adresu. Preto je našou najvyššou prioritou zabezpečiť, aby sme sa
starali o informácie o zákazníkovi a používali ich zodpovedne. Návštevou našej webovej stránky
alebo poskytnutím informácií o zákazníkovi nám alebo našim tretím poskytovateľom služieb
telefonicky, e-mailom alebo iným spôsobom komunikácie („Distribučné kanály“) prijímate a
súhlasíte so zhromažďovaním, uchovávaním a spracovaním svojich informácií o zákazníkovi. ako
je uvedené v týchto Zásadách ochrany osobných údajov.
9 Obmedzené právo na používanie
Prezeranie, tlač alebo preberanie akéhokoľvek obsahu, grafiky, formulára alebo dokumentu zo
stránky vám poskytuje iba obmedzenú, nevýhradnú licenciu na použitie výlučne pre vaše vlastné
osobné použitie a nie na publikovanie, distribúciu, postúpenie, sublicenciu, predaj, prípravu
odvodených diel alebo iného použitia. Žiadna časť žiadneho obsahu, formulára alebo dokumentu
nesmie byť reprodukovaná v žiadnej forme alebo začlenená do žiadneho systému na vyhľadávanie informácií, elektronického alebo mechanického, iného než na vaše osobné použitie (ale nie na
ďalší predaj alebo redistribúciu).
9.1 Autorské práva
Obsah, organizácia, grafika, dizajn, kompilácia, magnetický preklad, digitálna konverzia a iné
záležitosti súvisiace s webovými stránkami sú chránené príslušnými autorskými právami,
ochrannými známkami, registrovanými ochrannými známkami a inými vlastníckymi právami
(vrátane práv duševného vlastníctva). Kopírovanie, redistribúcia, používanie alebo publikovanie akýchkoľvek takýchto záležitostí alebo akejkoľvek časti Stránky je prísne zakázané. Nezískavate
vlastnícke práva k žiadnemu obsahu, dokumentu alebo iným materiálom zobrazeným na Stránke.
Uverejnenie informácií alebo materiálov na Stránke nepredstavuje zrieknutie sa akéhokoľvek
práva na tieto informácie a materiály. Nič na tejto stránke by sa nemalo kopírovať ani používať na
komerčné účely bez písomného súhlasu majiteľa.
10 Produkty / Hotelové balíky
Ponuky produktov sú platné v medziach dostupnosti. Tieto produkty sú ponúkané a dodávané zákazníkovi prostredníctvom našich dodávateľov a tretích strán. Fotografie, ilustrácie a iné
propagačné materiály použité na opis aktivity sú určené na ilustráciu produktov. Nemôžeme
zaručiť, že všetky fotografie inzerované a použité na tejto webovej stránke ilustrujú skutočné
služby a zariadenia ponúkané hotelmi. Popisy a ilustrácie na našej literatúre a na internetovej
stránke sú uvedené len ako približné zobrazenia a sú uvedené v dobrej viere.
11 Poskytnutie služieb
Žiadna náhrada akéhokoľvek druhu alebo zodpovednosti nemôže byť prijatá, ak napríklad v
dôsledku okolností, ktoré sú mimo kontroly našej alebo nášho dodávateľa, napríklad, keď musíme
oznámiť zmenu vášho dojednania po odchode, alebo my alebo naši dodávatelia nedokážeme
poskytnúť vaše dojednania v plnej miere alebo čiastočne, ako bolo dohodnuté, alebo utrpíte
akúkoľvek stratu, zranenie, úraz alebo poškodenie akéhokoľvek druhu osoby alebo osobného
majetku. Okolnosť mimo kontroly nášho alebo nášho dodávateľa je taká, ktorá sa nedá predvídať
alebo sa jej vyhnúť, a to ani po všetkej náležitej starostlivosti a zahŕňa okrem iného vojnu,
teroristickú činnosť, občianske nepokoje, priemyselné spory, akty Boha, prírodnú alebo jadrovú katastrofu, vysoká úroveň vody, technické alebo údržbové problémy a zlé poveternostné situácie
alebo predpovede.
12 Zdravotna sposobilost
Niektoré hotely nemusia byť vhodné pre všetkých klientov kvôli obmedzeniam vyplývajúcim z
obmedzení pohyblivosti, fyzického alebo kognitívneho postihnutia, hmotnosti, tehotenstva alebo
rôznych iných fyzických alebo psychických podmienok. Slovak Point s.r.o. prosi všetkých klientov,
aby vyhľadali radu svojho lekára o nevyhnutných alebo odporúčaných očkovaniach, zdravotných preventívnych opatreniach alebo iných zdravotných problémoch týkajúcich sa celej cesty klientov
na Maurícius a pobytu vo vybranom a určenom hoteli. Okrem toho je povinnosťou Klientov posúdiť,
či hotely ponúkajú požadované zariadenia a dostupnosť podľa zdravotného stavu a obmedzenia
Klienta.
13 Zranenie alebo odcudzenie osobných vecí
Slovak Point s.r.o. nenesie zodpovednosť za prípadné poškodenie alebo odcudzenie osobných vecí klienta počas pobytu na Mauríciu v hoteloch alebo mimo nich. Z toho vyplýva, že Slovak Point
s.r.o. nie je v tomto ohľade povinny svojim klientom uhradiť náhradu škody. Každý klient má
osobnú zodpovednosť venovať náležitú starostlivosť a pozornosť pozorným sledovaním svojich
osobných vecí počas pobytu v hoteli a počas dovolenky na Mauríciu.
14 Odkazy na webové stránky tretích strán
Stránka môže obsahovať hypertextové odkazy na externé webové stránky, ktoré vlastnia a
prevádzkujú tretie strany. Naše webové stránky nemajú žiadnu kontrolu nad týmito stránkami tretích strán ani s nimi nie sú spojené a nenesú žiadnu zodpovednosť v súvislosti s presnosťou,
úplnosťou a kvalitou informácií v nich obsiahnutých. Všetok obsah týchto externých webových
stránok neodráža produkty, služby alebo informácie poskytnuté spoločnosťou Slovak Point s.r.o.
15 Objednávky klientov telefonicky, online chatom, v kancelárii, na webe alebo na e-mail budú
považované za prečítané a akceptované týmto Podmienkam rezervácie. Klienti, ktorí spracovali
svoju rezerváciu prostredníctvom tretích strán [napríklad agenti, zástupcovia hotela, rodinní
príslušníci alebo klienti s darčekovými poukážkami], budú považovaní za tých, ktorí si prečítali a
akceptovali tieto Podmienky rezervácie.
16 Správanie zákazníka
Ako zákazník spoločnosti Slovak Point s.r.o. ste zodpovední za vás a vaše strany / skupinové akcie a očakáva sa od vás, že budete rešpektovať životné prostredie a iných ľudí okolo vás. Všetci
dodávatelia majú právo ukončiť svoj pobyt alebo činnosť pod hrozbou vandalizmu, násilia alebo
akéhokoľvek iného správania, ktoré považujú za nevhodné. Nesmiete sa správať spôsobom, ktorý
by mohol spôsobiť úzkosť alebo obťažovanie iných osôb alebo ktorý by mohol spôsobiť
nebezpečenstvo alebo poškodenie majetku. V ktoromkoľvek z týchto prípadov budú všetky poistné
zmluvy neplatné a nebudete mať žiadny nárok na náhradu, alebo na pokrytie akýchkoľvek
výdavkov akéhokoľvek druhu. V prípade škody alebo straty spôsobenej vami alebo ktorýmkoľvek
členom vašej skupiny budete zodpovední a zodpovedáte za plnú úhradu týchto škôd. V takomto
prípade sa neposkytne žiadna náhrada.
17 Zástupca skupiny
Pri rezervácii s viac ako jedným účastníkom sa predpokladá, že „klient“ prijal zmluvné podmienky
v mene všetkých účastníkov ako súčasť svojej strany, skupiny, rodiny a je účastníkom a / alebo sa
zúčastnil činnosťi / prehliadky / rezervovaneho balíka. „Klient“ je účastník, ktorý uskutočňuje
rezerváciu v mene všetkých účastníkov rezervácie viacerých účastníkov a je uvedený v poli „Klient“
v rezervácii. V rámci týchto Podmienok rezervácie znamená „vy“ a „váš“ všetky osoby uvedené na
rezervácii (vrátane každého, kto bol pridaný neskôr).
18 Zodpovednost
Slovak Point s.r.o. vystupuje ako sprostredkovateľ (rezervačný agent) pre príslušných
dodávateľov. Spoločnosť Slovak Point s.r.o. nenesie žiadnu zodpovednosť za vás alebo vašu
skupinu, ani za závislé osoby za akúkoľvek smrť, zranenie, stratu, následnú stratu alebo škodu
akéhokoľvek druhu, ktorú ste vy alebo vaša skupina, alebo vaše závislé osoby môžu utrpieť, pokiaľ
nie sú spôsobené vlastnými škodami. nedbanlivosti. Slovak Point s.r.o. a dodávatelia tiež
nepreberajú žiadnu zodpovednosť za akékoľvek vládne obmedzenia, vojnové činy a terorizmus, poveternostné podmienky alebo za prípadné nehody alebo akékoľvek iné zásahy vyššej moci
alebo za príčiny mimo našej a dodávateľskej kontroly. Všetky záležitosti týkajúce sa hotela a
rôznych služieb poskytovaných zákazníkovi sú vo výlučnej zodpovednosti poskytovateľa služieb /
tretej strany. Poskytovateľ služieb / tretia strana budú výhradne zodpovední za poskytovanie
hotelovej rezervácie a poskytnú všetky príslušné hotelové služby. Používaním Slovak Point s.r.o.
a spracovaním Vašej rezervácie cez našu webovú stránku sa zaväzujete odškodniť našu
spoločnosť a jej zamestnancov pred akoukoľvek zodpovednosťou, aj keď sa môžeme podľa
vlastného uváženia dohodnúť na pomoci pri riešení problémov a podniknúť vlastné kroky voči
dodávateľovi a ktory porušuje svoje povinnosti.
19 Použiteľné miestne právo
Tieto Všeobecné obchodné podmienky sa riadia právnymi predpismi Maurícijskej republiky.
Maurícijské súdy majú právomoc rozhodovať o sporoch vyplývajúcich z výkladu a / alebo z nich
vyplývajúcich súdnych sporov. Akýkoľvek nárok alebo spor bude vždy riešený s najlepšou
pozornosťou, pretože osoba, ktorá sa sťažuje na podanie svojho tvrdenia, sa považuje za takého
v dobrej viere. V prípade súdneho sporu sa klient najprv dohodne so spoločnosťou na priateľskom riešení problému. Ak sa nepodarí nájsť riešenie, jediným príslušným právnym systémom bude
maurícijsky právny systém.